Kakaowe jajka

Witajcie, dziś przepis na kakaowe jajka w dodatku bez cukru, nigdy nie piekłam ciasta bez cukru. To mój pierwszy raz. Wreszcie odważyłam się i kupiłam zamiennik cukru - ksylitol. Dziś pierwsza próba babeczki " jajka" kakaowe. Co będzie potrzebne :




  • 100 ml oleju rzepakowego
  • 200 ml mleka 2% tłuszczu
  • 3 jajka
  • 200 g mąki żytniej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczki kakao
  • 3 łyżki ksylitolu
  • cukier puder lub kakao do posypania


Wykonanie:
Ciasto robi się tak jak na mufinki, czyli najpierw łączymy mokre składniki, a osobno suche. Następnie łączymy je razem. Przekładamy do natłuszczonych foremek (mogą być foremki w kształcie jajka jak ja lub foremki na mufinki lub inne babeczki). Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy około 30 minut (aż patyczek będzie suchy). Posypujemy cukrem pudrem lub kakao. Możemy podawać na wielkanocny stół.

Komentarze

Popularne posty