Deser z komosą ryżową

Witajcie  :-)

W ostatnim czasie dużo słyszałam o komosie ryżowej i jej świetnych właściwościach, więc postanowiłam kupić. Długo zastanawiałam się nad tym co mogę z niej zrobić, aż wpadł mi do głowy pomysł. I właśnie teraz się nim z Wami podzielę. Jest to zdrowy i smaczny przepis na deser (wypróbowałam na rodzinie i byli zachwyceni)  ;-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Co będzie potrzebne: (przepis na 6 porcji)

  • około 125 g komosy ryżowej

  • 1 łyżka miodu (15g)

  • 1 łyżka kakao (12 g)

  • kubek serka homogenizowanego naturalnego ok. 400g

  • 1 banan (200 g)

  • 2 śliwki (140 g)

  • 1 brzoskwinia (160 g)

  • 1 łyżka soku z cytryny


Jak go zrobić?

Ugotować komosę ryżową do miękkości, odcedzić. Zostawić do wystygnięcia. Dodać kakao i miód - można zmiksować, ale nie jest to konieczne. Gotową masę układamy na dnie szklanki. Następnie nakładamy warstwę serka homogenizowanego. Później przygotowujemy ostatnią warstwę, czyli zmiksowane wszystkie owoce z sokiem z cytryny. Przygotowany mus układamy na wierzch deseru. Można jeszcze posypać wiórkami kokosowymi lub kawałkami orzechów.  I już gotowe  :-)

Co dostarcza (1 porcja):

  • Energia :254 kcal

  • Białko: 12,6 g

  • Tłuszcz: 8,9 g

  • Węglowodany: 30,9 g

  • Błonnik: 3,02 g

Komentarze

Popularne posty